Pada 01/03/2020 (Ahad) Telah Diadakan Majlis Perasmian Pembukaan Gelanggang Baharu PSSLM Pulau Pinang Cawangan KRT Bandar Putra Bertam Seksyen 3, Kepala Batas. Majlis Ini Telah Dirasmikan Oleh Yang Berbahagia Datuk Haji Megat Zulkarnain Bin Tan Sri Omardin, Mahaguru Muda Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia Merangkap Setiausaha Agong Persekutuan Silat Kebangsaan Malaysia (PESAKA Malaysia). Turut Menghadiri Majlis Ini Ialah Yang Dihormati ACP HJ. Noorzainy Bin Hj Mohd Noor, Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara Merangkap Penyandang Selendang Kehormat Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia Dan Yang Berusaha En. Shahrizad Bin Mohd Dahalan, Penolong Pegawai Perpaduan Daerah SPU Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional SPU.

Pada Majlis Ini Juga, Telah Diadakan Majlis Penyerahan Sijil Penghargaan PDRM Kepada Pesilat-Pesilat Lincah Yang Telah Terlibat Dalam Persembahan Silat Tempur Polis Bersama-Sama Dengan Anggota-Anggota PDRM Bersempena Dengan MAJLIS PELANCARAN PROGRAM “GO-TO-SAFETY-POINT (GTSP) PERINGKAT KONTINJEN PULAU PINANG Yang Telah Diadakan Pada Baru-Baru Ini. Majlis Penyerahan Sijil Ini Telah Disempurnakan Oleh Oleh Yang Dihormati ACP HJ. Noorzainy Bin Hj Mohd Noor, Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara.

Bagi Memeriahkan Acara Majlis, PSSLM Pulau Pinang Telah Mengadakan Persembahan Asas, Tempur Tangan Kosong, Tempur Besenjata, Adegan Pentomen Buli Dan Lompatan Relung Api. Pihak PSSLM Pulau Pinang Merakamkan Ucapan Ribuan Terima Kepada Individu-Individu, Wakil-Wakil Jabatan, Pihak IPD Kepala Batas, Pihak Agensi Pertahanan Awam Malaysia, Pihak Jabatan Sukarelawan Malaysia Rela, Pihak Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional SPU Dan Yang Lain-Lain Lagi Diatas Kerjasama Baik Yang Telah Diberikan Dalam Memastikan Majlis Ini Dapat Diadakan Dan Berjalan Dengan Lancar.


Turut Hadir
Tn. Haji A. Bakar bin Md Noor – Penasihat PSSLM Pulau Pinang
Cikgu Mohd Faizal bin Abd Karim – Naib Presiden PSSLM
Cikgu Kassim bin Abdullah – Ketua Jurulatih Kanan Zon Utara
Cikgu Haji Mohd Shafiee bin Haji Mohd Saad – Ketua Biro Displin PSSLM
Cikgu Haji Muhammad Famizi bin Hussain – Presiden PSSLM Pulau Pinang
Cikgu ASP Mohd Noor Azman bin Hj Md Safar – Timbalan Presiden PSSLM Pulau Pinang
Cikgu Megat Ahmad Syukri bin Aman – Timbalan Ketua Jurulatih Kanan PSSLM Pulau Pinang
Jurulatih-Jurulatih Kanan
Jurulatih-Jurulatih Muda
Pembantu-Pembantu Jurulatih