Pada 25/11/2023 Bertempat Di Gelanggang Bagan Lalang Telah Diadakan Majlis Penyerahan Sijil Kenaikan Taraf Peringkat Rendah (Merah Kuning) Kepada Ahli-Ahli Daripada Gelanggang PSSLPP Bagan Ajam, Bagan Lalang Dan Sungai Dua.

Majlis Ini Diadakan Lanjutan Daripada Keputusan Ujian Silibus Dan Majlis Perasmian Gelanggang Yang Telah Diadakan Pada 07/10/2023 Yang Lepas. Majlis Ini Telah Disempurnakan Oleh YBrs Tn Hj Zulkifli Md Lazim Pengerusi PSSLPP. Turut Hadir Pada Majlis Ini Ialah YBrs Cikgu Mohd Faizal Abdul Karim Ahli Majlis Tertinggi PSSLM, YBrs Cikgu Kassim Abdullah Ketua Jurulatih Kanan PSSLM Zon Utara, Jurulatih-Jurulatih Kanan PSSLPP, AJK Surau An Nur Dan Juga Ibu Bapa Pesilat-Pesilat PSSLPP.

Majlis Telah Dimulakan Dengan Bacaan Doa Selamat Dan Ucapan Aluan-Aluan Daripada Pihak AJK Surau An Nur. Seterusnya Majlis Diteruskan Dengan Ucapan Dan Penyerahan Sijil Kepada Ahli-Ahli Oleh YBhg Pengerusi PSSLPP.

Para Tetamu Juga Telah Dipertontonkan Dengan Persembahan Silat Oleh Ahli-Ahli PSSLPP Dan Seterunys Majlis Diakhiri Dengan Jamuan Makan Malam.

Tahniah Diucapkan Kepada Pesilat-Pesilat PSSLPP Yang Telah Berjaya Dinaikkan Taraf Ke Peringat Merah Kuning.